понеделник, 15 февруари 2010 г.

RGB крачета

Днес трябваше да изнасям презентация пред колегите си, да кажа какво правя, защо го правя и докъде съм се докарал. Общо взето нормален progress report. Интересното нещо беше, че когато ръгнах DVI кабела в изходящия видео порт на лаптопа, че да пусна образ на проектора, картината беше само и изключително синя. Много синя. Абе като левскар, играещ в "Смело сърце", пребит от бой и накиснат в студена вода. Съвсем непукистки почнах да си изнасям презентацията, все пак беше почти само текст. Без да искам чукнах леко кабела и хоп, появи се и зеленият канал. Картината стана жълтеникаква, а червените точки които исках да покажа на едно място бяха абсолютно невидими. Така че разместих куплунга още малко и се включи и червеният канал. Явно три броя (или три комбинации) от всичките крачета в куплунга са орговорни за всеки цветен канал поотделно. Тук някой възпитаник на Техническия университет *кхемокх* ще ме напсува, че съм открил топлата вода (или че така съм се разминал с нея, че съм отишъл чак при левскаря), ама на мен все пак ми беше забавно. Ще го ползвам следващия път като гледаме Finding Nemo.

Няма коментари: